loading...
my photo
Me

سلام.من مهدی جلالی اهل اصفهان هستم.من در این وبلاگ عکس های خودم و مطالبی در مورد پسر ها 

 می گذارم. لطفا نظر دهید و انتقادات و پیشنهاد های خود را با من درمیان بگذارید. 

 ایمیل من : mahdijalali77@gmail.com 

وبلاگ دیگری من : iranbanoo.rozblog.com 

 آدی من در لاین : friends277 

  

با تشکر

mahdi jalali بازدید : 182 سه شنبه 12 آذر 1392 نظرات (0)
 

 

قابل توجه آقایان:طراح مد لباس خود باشید!

 

 


 

مردان قد كوتاه


1- كفش بوت و ساق بلند نپوشید آنها شما را قد بلندتر نمیكنند.
2- شلوار پاچه كوتاه و یا پاچه تا شده نپوشید.
3- لباس آستین دار به تن كنید.
4- از نقش و نگار عمودی راه راه عمودی و شلوار راسته استفاده كنید.

 

 

مردان لاغر
1- كراوات باریك و پیراهن و یا تیشرت یقه هفت نپوشید
2- لباسهای براق و با خطوط عمودی و چسبان نپوشید.
3- كت و شلوار اپل دار بپوشید.
4- شلوار بگی بپوشید.
5- پلوور حجیم و یقه اسكی بپوشید.



مردان چاق
1- ژاكت اپل دار نپوشید.
2- كراوات زرق و برق دار نزنید.
3- دكمه پیراهن را تا انتها و بالا نبندید.
4- ساعت باریك به دست نكنید.
5- پلوور حجیم و یقه اسكی نپوشید.
6- بلوز و پیراهن یقه هفت نپوشید.
7- شلوار تنگ نپوشید.
8- لباس با خطوط عمودی استفاده كنید.
9- از لباسهای تیره رنگ استفاده كنید.



مردان شكم بزرگ
1- جلیقه و یا هر چیزی كه روی شكم بیافتد و به آن فشار بیاورد را نپوشید.
2- شلوار را روی شكم خود نیاورید.
3- لباسهای براق و یا روشن نپوشید.
4- لباسهای گشاد و تیره رنگ بپوشید.
5- ژاكت و شلوار یكرنگ بپوشید .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 260
  • بازدید کلی : 1,676